2009-08-08
 19:55:08

back in town..

Nu är jag hemma, hoppade på kvart över 9 bussen i Hälledal (höga kusten) och nu är jag tillbaka i Timrå!
Det har varit skönt att komma bort ett tag men jävligt långtråkigt, det hände ju inte allt för myk där
och jag hade nog inte velat vara kvar längre ;) Men färg har man ju hunnit få iaf, och ett snabbt snabbt dopp
ihavet hann jag också med, mitt första i havet för i år! Men men, den här dagen har gått och går fortfarande väldigt sakta :P Beror nog på att jag vill in till stan och röjja och för att jag vaknade så tidigt imorse. Men nu ska jag ta bussen in om en timme och möta Anna inne i stan. Sedan blir det fest!

Haha, när jag var där uppe så fanns det ju ingen dusch där vi stod med husvagnen,
men i gästhamnen vi har båten i så fanns det en dusch där man stoppar i 1kr/min..
och när jag skulle duscha igår så stoppade jag i tre kronor och började
duscha, tänkte att jag skyndar mig. Men dom där 3 minutrarna gick väldigt fort och när jag står där med fullt av schampoo i håret så stängs den av.. helvete, tänkte jag, och stoppade i en krona till.. den ville inte riktgit gå ner :s men med lite tvång så gick det, men ingen dusch startade? Jävlar, jag stoppade i 2 kronor till men INGET, nada, no shower! Förbannad blev jag, ringde mamma där inne i dusch rummet.. inget svar, henne man, iiinget svar.. Så drar en handuk omkring mig och kikade ut. Det var as mycket båtar där just den kvällen, som hade lagt till där.. pinsamt som fan! Men men, det löste sig.. Mamma fick hämta massa dunkar med vatten och skölja det över mig på en utan bryggorna :D


Nu gör vi stan osäker Anna! :D


anna

Absolut! ;D kung kväll ju, det gör vi om snart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: