2009-08-02
 21:20:00

day and night

Så var helgen över! I fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt, hade jobbat hela dagen så jag var helt slut. Men det var skönt att bara ta det lugnt  :) Igår så jobbade jag till 4 sen så blev det dra hem och städa ordentligt för rummet såg ut som en jävla bombnedslag kan jag lova :P På kvällen så gick jag först ner till Nicke en sväng, såg slutet på Djungel George med han haha :D Sen så mötte vi Sabina vid badhuset och gick till Eddie :) Först var det bara vi fyra men sen  kom Alex och Emil också! Haha, vi spelade lite Wii där, jag råkade säga att jag var rätt bra på baseboll och det var väll inte det smartaste att säga :P Fick ganska myk stryk av Eddie! Men det var kul ändå :) Runt 11 var vi nere i Timrå och kollade in Timråland x) Och det var ungefär som jag trodde att det skulle vara, massa massa timrålodisar och väldigt lite vanligt folk :P Men träffade pappa där iaf, han och min farbror som bor nere i nörrköping  var ute och partaja och han vart så glad av att se mig så jag fick 120 spänn ;) Haha inte illa :D Gick hem vid 12 iaf och somande ganska tidigt.


Är sugen på att fixa en ny mer peronslig header, men har noll fantasi..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: