2009-08-12
 03:26:54

Nattlig uppdatering..

Har inte skrivit idag för jag har inte gjort något intressant riktigt, var på stan med mamma, moster och kusin och lunchade på piccolo. Sen hittade jag ett fint ljus på Indiska för halva rea priset :'D 7.50 fick jag betala! Rena rama rånet! Men det var i princip allt jag gjorde. Sen har jag bara slappat väldigt mycket, det är så skönt att vara ledig! Imorgon blir det kanske staden en sväng igen, får se. Sen är det ju träning på kvällen också :) Ska bli skönt, dock gruvar jag mig eftersom jag har skitdålig kondition nu.. men måste ju ta tag i det nån gång. God natt! :)


Tog ju hål i naveln i början av maj i år, nu undrar jag vart man kan köpa snygga smycken?
Tips nån ? =)


Lina

guldfyns har helt okeja smycken :)



PUBLICERAT: 2009-08-12, 22:32:11 | URL: http://misstyndero.blogg.se/
Lina

guldfyns har helt okeja smycken :)



PUBLICERAT: 2009-08-12, 22:32:41 | URL: http://misstyndero.blogg.se/
Fred

www.barbarella.se där finns de massor!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: