2009-08-27
 19:59:32

säger som sandra: 2cool4school!

Haha, ja nu är skolan igång igen då! Tkr väl att det känns sisådär :/ SKITKUL att träffa tjejerna i klassen igen, men ah.. läxor och tidiga morgonar klarar jag mig utan ;) Fast några läxor har vi inte fått än! Idag så hade jag bara dubbeltimme i Graf C. Rolig lektion eftersom vi har Niklas, han är förskön alltså! haha :D Efter lektionen blev det lunch på Åhlens och sen var jag kvar på skolan ett tag. Skulle ge Oskar en påse med saker som han hade kvar här.. kul att träffa han igen :) Sen så var jag på stan ett tag och kollade efter ett par jeans, hittade ett par på gina men dom kostade 500 kr och jag tyckte dom inte var värd dom pengarna! Kollade inte alltför noga eftersom jag hade mina "converse" på mig, jobbigt att snöra av och på dom hela tiden! Blir nog nya tag imorgon skulle jag tro. Fick tips om att kolla in "affärn", tydligen någon sorts blandning av Second hand och Cheap monday? Låter askalas! Efter skolan så har jag bara tagit det lugnt faktist, är ensam hemma så gjorde mat förut. Sweetchilipasta och chicken nuggets (y) Sen blev det en tripp ner till Ica för ett litet tag sen, köpte cola (L), vindruvor och nötter! Bra gjort av mig att avstå från chipsen... hehe (A)

Nu ska jag fixa lite med bloggdesignen tänkte jag väl. DEN SER HEMSK UT!
later!

ynkrygg!


Köpte denna på Cubus för nån dag sen! Är GRYMT nöjd, den är läcker tkr jag ;)


Anonym

Haha läcker :) de är bra att du är nöjd , du är säkert fin i den .


sandra

haha, 2cool4school!!!



Jackan är aaaaaaassnyyygggggggggg! Vill också ha en sån, men inte har jag råd med det denna månad inte ;p



PUBLICERAT: 2009-08-29, 15:00:36 | URL: http://sandrrahelenee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: