2009-12-09
 00:02:33

nu är det dags!

Att skriva lite! Jag har inte orkat/hunnit skrivit nu på ett par dagar.
Men jag har iaf hunnit med att gå på New Moon <3 ÄNTLIGEN!
Fick med mig Viktoria och det var ungefär hur kul som helst att träffa
henne igen och att se filmen såklart. Har inget att klaga på, vart inte
ens besviken som många som har läst böckerna har blivit.

Sen har jag jobbat en del också! Jobbade idag och jag ska jobba imrogon
med, därför hinner jag inte med mig. Mamma och Patrick har åkt utomlands
så nu har jag hela lägenheten för mig själv, jag klagar inte! Tro mig.

Just ja! Jobbade första dagen på Vero Moda i fredags! Gick super bra,
det var lite för lite folk bara så det blev lite långtråkigt ibland. Men
i det stora hela var det kul. På lördan jobbade jag på Kicks och när jag
kom hem firade vi lilla julafton eftersom dom kommer hem från thailand
dan innan nyårsafton. Fick en ny laptop :')<3 Fast den har inte kommit
hem till mig än, det var nått strul.. ska hämta den nu i veckan!


joakim

Bea, måste bara fråga, har du nån kille nu eller så? :)


Viktoria M

Hur kul vare inte att gå på bio med dig då ?:D

du och jag måste shoppa i mellandagarna?:D

när blir det?:)



PUBLICERAT: 2009-12-21, 01:11:18 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: