2009-12-04
 08:06:01

sov bort en hel dag

I onsdags så var jag och käkade julbord, jag tycker inte om julmaten
specielt mycket men efterättsbordet var underbart :'). Iaf, efter vi hade
käkat klart så åkte vi till bergsåker och kollade in Ladan som vi ska bygga
om till hus! Fick se vart mitt rum kommer vara.. Det är ett kontor där just
nu med en glasvägg, men det kommer bli riktigt bra känner jag på mig!
Sen så kom Cissi och Sandra och hämtade mig där, åkte hem till mig och
hämtade lite saker och sen bar det iväg till Fränsta! ;)

Sandra sov lite på soffan nere men jag och Cissi var vaken till 5, sov i en
halvtimme kanske och sen började vi göra oss iordning haha..
Var skapligt död igår med andra ord, sov lite på skolan och sen när jag kom
hem blev jag tvungen att städa rummet för att dom som ska köpa lägenheten
kom över igår och kollade lite. Men efter det så sob jag en hel del på soffan.
Och jag tror att jag somnade i sängen när klockan var strax efter 10 bara.

Så nu är jagriktigt pigg och utvilad! Vilket passar bra eftersom idag är det min
första dag på Vero Moda. Eller jag har ju praktiserat där, men första dagen
som jag jobbar där iaf! Ska bli grymt kul.. men jag hittar inget att ha på mig ?! 


Viktoria M

sv: I will bea, känns som ganska nödvändigt :P Hahha, waterproof mascara ;)



PUBLICERAT: 2009-12-06, 18:43:52 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: