2009-07-29
 22:15:58

trött tjej!

Idag så blev det kliva upp tidigt iaf! Halv 8 för att vara exakt, 10 över 8 satt jag snällt i väntrummet hos tandläkare och 10 åkte jag in till stan för att möta upp Anna :) Vi skulle gå på stan och sen käka men det blev typ: Käka, dricka kaffe och sen så började jag :o Vi satt inne på biteline i över två timmar :D haha men det var bara kul :) Vi får hitta på något mer snart :)! Sen så har jag bara jobbat idag, eller jag träffade Nicke och Tom en sväng för ett tag sen men annars har jag bara tagit det lugnt sen jag kom hem från jobbet. Ska försöka somna i tid ikväll hade jag tänkt :P Imorgon så jobbar jag mellan 11.30-18.00, kom och hälsa på? :)



myk seriös tjej! (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: