2009-11-05
 10:03:45

day and night

IDAG då jävlar ska jag gå på apoteket och kika på det där receptfria
sömnmedlet! För det här funkar inte längre, jag kommer inte klara ett till år
där jag knappt sover om nätterna. Jag har sovit i snitt 4 timmar per natt sen
skolan började igen efter lovet. Jag behöver lite hjälp med att få till sovrutinerna
igen tror jag. Får se om det köps något, men det är ju värt att kolla in vad
det är iaf. Sitter på grafen nu, dubbeltimme som är ganska soft..

Idag blir det pannkaka, burritos eller pizza till lunch ;) GRATTIS Åhlens
som för en gångs skull serverar något gott!


lekamed webcamen (y) jag, cissi och sandra ;)<3





muffinsmartin

Okej ;)



PUBLICERAT: 2009-11-05, 14:23:43 | URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: