2009-11-11
 11:24:54

en bra dag.

Dagen kunde inte starta bättre iaf. Vaknade halv 10, fikade och myste
framför teven med kaffe. Datorn startar som vanligt och för ett litet
tag sen så ringde Vero Moda inne i stan och frågade om inte jag ville vara
extrapersonal till dom :')!! Så nu har jag helt plötsligt 2 extrajobb!!
Alltså TVÅ, det är kju sjukt. Spec på Vero Moda, var där på praktik i
3 veckor? Det lönar sig att ge allt var man har på praktiken, och att
vara sig själv. Jag har fått båda mina extrajobb genom prakiken i skolan,
så det går bara man vill! Nu ska jag försöka plugga lite..

Jag tror jag ska lämna in min datorn för omformatering sen, den är
på tok för seg :/.. Så får se om jag skriver mer senare idag :).


ELLINORAK

sv: okej ja det är riktigt jobbigt, man bli helt matt och i söndags grät jag när jag samtidigt satt och skrev på datorn, hehe:p grät från typ 4-9 i sträck tillslut kom mamma hem och så pratade vi, jag berättade hur det var och så var det över. sjukt hur bra det är att prata med någon, att det verkligen kan hjälpa!:)



PUBLICERAT: 2009-11-11, 13:22:22 | URL: http://ellinorak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: