2009-11-07
 01:42:57

fredag

Jag ska fan starta en grupp på facebook: "vi som är emot uttrycket fredagsmys"!!
Svergie missbrukar helt seriöst det ordet, sluta upp med det nu vaaaa ?!
Bra, då säger vi så..

Jahaja, fredag igen.. Vad gör man? Jo, man ligger hemma och sover på soffan,
äter svingod kyckling med pommes och bea-sås till (höhö, askul jag vet!),
sen så ligger man och jääääser på soffan resten av kvällen medans en
movie är på. MED FAMILJEN, får inte glömma det.

Om man heter Bea Kerttu så gör man det i alla fall. Imorgon blir
det mer livat iaf. Ska jobba 11-16, sen blir det nog fest med 90tals tema ?!
Kan bli riktigt kul tror jag, är grymt fest sugen :)!

Nu ska jag se nyaste avsnittet av the vampire diaries,  snygga vampyrer <3

De har tröjorna från Gina skulle jag vilja ha:







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: