2009-11-19
 19:43:23

HAHAHA

Jag älskar mig själv ibland. Jag gick in på Canal +'s hemsida och såg
att timrå skulle spela. Men jag hade glömt bort att det var Rögle dom
ska spela mog ikväll och på tv-tabellen stod det timrå-södertälje
klockan 16.30. Asbra tänkte jag, då kollar jag lite på hockeyn.
HAHA, det var reprisen jag kollade på :'). Inte håller jag koll på
vilka det var dom spelade mot förra gången! Så jävla fult..

Sitter förövrigt och läser körkortsboken nu, är på sida 55..
Tänkte att jag ska försöka läsa igenom den 2 gr på 5 dagar,
vilket inebär att jag kommer sitta hemma hela helgen och
läsa teori..

Nu ska jag iaf fortsätta, ska bara göra lite bubbelvatten först
och sätta igång en tvätt. Börjar ta slut på rena kläder (a).

Bjuder på en extremt snygg bild på mig och min mamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: