2009-11-10
 10:10:06

I am counting

JUST NU, sitter jag på min dubbeltimme i graf och håller på att dö
av koffeinbrist.. mi kropp behöver kaffe :(! Annars så sitter jag med
en Illustration på min arbetskamrat Fanny och hennes pojkvän!
Det går sakta men säkert frammåt :). Hoppas hon blir nöjd med
resultet..

Senare är det lunch, lät som om det kommer vara pastagratäng?
Det duger ju i krig iaf.. Skulle vilja ha subway dock :$!
Efter skolaan idag ska jag och mamma till IKEA tror jag,
måste kolla efter ett smyckesfat eller liknande! Behöver något
att samla alla småsaker på.

Nu ska jag fortsätta, och om inte jag får en koffeinhaltig dryck på
lunchen så får jag ett utbrott :)!

ps. jag tror att jag måste låta mig själv vara lycklig, starting today. ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: