2009-11-21
 17:07:04

I gotta feeling

Just nu har jag tagit en liten paus i pluggandet så jag passar
på att blogga. Är grymt trött idag men det är inget som
lite (läs: mycket) kaffe kan fixa! Igår natt så kom nickepicke till
mig efter han hade varit ut. Tvingade honom att se
Paranoramal Activity med mig.. alltså alla säger att den är asbra,
men jag vart besviken.. den var inte alls bra tycker jag. Aja..

Kan ju bjuda på gårdagens outfit hahaha.


MYSIGT kan jag ju säga.

Halsduk från förra året - Gina Tricot
Vitt linne under - Gina Tricot
Grå oversize tröja - strl. XL batestini (dressman :'D )
Och vanliga svart tights, H&M skulle jag tro

Alltså den gråa tröjan från dressman ?! <3 hahaha
Älskar den! Lånat av mammas man.. måste låna den
fler gånger... eller köpa en egen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: