2009-11-11
 22:34:01

ingen stjärna

Jag är ingen stjärna på att plugga. Eller, jag har ett hyffsat läshuvud, men viljan
och motivationen saknas helt nu för tiden. Jag ryser när jag tänker på hur mycket
mina betyg har sjunkit sen ettan/mitten av 2:an. Jag mår inte bra av att sitta inne
i ett klassrum hela dagarna. Jag behöver stimuleras hela tiden för att jag ska lära
mig något. Och det gäller inte bara skolan. Ett exempel är Gym! Jag har testat på
några olika gym, men jag tröttnar efter ett tag. Hur många gånger jag än lyfter de där
dumma vikterna i de olika maskinerna, då gör dom inget utöver förväntan!
Innebandy är däremot en sport som verkligen passar mig, där kommer min tränare
med nya övningar, man kan prova på olika spelsätt, taktikeroch tekniker. Man vet aldrig
hur motståndarlaget tänker och vad som kommer hända.

Men på senaste tiden har jag missat väldigt mycket. Träningar, matcher osv.
Jag har delvis varit sjuk i flera månader, delvis pluggat på körkortet. Det är
svårt att få allt och gå ihop. Speciellt med min personlighet. Jag är en väldigt
tankspridd person, som lätt blir stressad över situationer.

Just nu är det svårt att få alla bitar att gå ihop. Skolan, körkortet, innebandyn,
jobb och vännerna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: