2009-11-04
 22:31:19

körkortet..

.. är prio 1 just nu! Sitter och nöter teori men det går sakta
men säkert framåt! Den här dagen har varit extremt lång.
Det kändes som om den aldrig skulle ta slut :P Vi hade långa
håltimmar två gånger och det fanns inget att göra i skolan.
Det var skönt att komma hem med andra ord. Men det enda jag har
gjort sen jag kom hem är att plugga, plugga och plugga.. eller,
jag har hunnit med att äta också!

Imorgon är det sista dagen på min pencilinkur! :D Känns väldigt bra,
får se om jag deltar på träningen imorgon eller om jag bara är med
och kikar.. vill inte riskera att bli sjuk igen, det klarar jag inte..

Nu ska jag kolla om det seanste avsnittet med The Vampire Diaries
har kommit ut än! Sen ska jag försöka dra mig till sängen :)

Bjuder på en gammal bild, saknar det långa håret!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: