2009-11-01
 20:12:27

körkortsteori in my..

Tur att det inte är långt kvar nu iaf! Helgen har varit helt okej enligt mig :)
I fredags vart det utgång med Nicke, Fia och Andres. Riktigt roligt att träffa
henne igen som sagt. Var i timrå ett tag innan vi drog in till stan
med 22.50 bussen ;) Sen var vi på Aveny, eller klubb Lyset då hela kvällen!
Sen fick vi skjuts hem av Fia "typ-pojkvän", vi drog till Nicke och skulle se på film..
det var ju inte så lyckat eftersom jag och nicke slocknade när filmen nyss börjat?
Haha vaknade runt 9 nån gång och gick hem då och sov iaf ;>

När jag hade vaknat till så åkte jag och mamma in till stan och sov hos min moster
i haga. Mysigt värre, käkade god mat och slappade hela kvällen. Idag så gick
vi upp på norra berget, det var nån loppis där typ.. tråkigt med andra ord.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: