2009-11-09
 20:49:50

lista, bara för att



Nämn något som gjorde dig glad igår: Hm.. tårta kanske! :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Stängde av min väckarklocka och klev upp..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade nån blogg!
Det sista du sa högt: "näe det har jag inte!"
Det senaste någon sa till dig: "Bea, har du sett min hårfön?"

Vad har du druckit idag:
kaffe, päronlättdryck, cola, vatten och mer kaffe ;)
Vad var det senaste du åt: En bit choklad :$
Vad var det senaste du köpte: cola på skolan :P
Vad är det för färg på din ytterdörr: viiit.
Vad är det för väder hos dig nu: grått och tråkigt som fan..

Godaste glassmaken
: för svårt :o men jag är en sucker för magnum vision ;>
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hm, jag vet inte riktigt..
Sover du tungt: hm, när jag väl sover så sover jag ganska tungt. det är olika!
Drömmer du mardrömmar: det händer.
Favoritklädsel: slappa hemma med en stor tshirt och trosor<3

Favoritlåt just nu
: meet me halfway - black eyed peas
Vad ser du om du tittar till höger: mitt fönster.
Vad gör dig glad just nu: mina vänner..
Vad ska du göra härnäst: plugga teori.
Humör just nu: hm, tankspridd..
Kläder just nu: jeanstights, randig tröja (se bild), och en grå hoodie.

Hur många kuddar sover du med:
4, men använder bara 2 :)
Morgon eller nattmänniska: NATT
Är du kittlig: extremt x)
Snarkar du: bara när jag är full eller förkyld x)
Äckligaste insekten: spindel :|
Längtar du mest efter just nu: närhet..


Hoda

Spindel.. usch va äcklig :/



PUBLICERAT: 2009-11-10, 01:33:31 | URL: http://chicbok.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: