2009-11-30
 17:05:19

nu är det dags..

.. att skärpa sig! NU SKA JAG TA TAG I SKOLAN! Nu är det nog..
Börjar med att skriva om arbetsmiljölagen, som skulle varit gjord
för väldigt väldigt längesen.. aja, huvudsaken är att jag klarar kursen!
Idag så var jag grymt trött när jag vaknade, ville bara somna om..
men upp ur sängen tog jag mig och satte igång med att göra mig i ordning.
Behövde inte tvätta håret så det gick hyffsat fort. Lockade det lite bara.
Locka med plattången! Ett tips bara.. fort går det.

Engelska C hade jag först, vi skulle skriva om en händelse som vi lärde
oss något av. En halv sida... jag vispade ihop någonting om att jag glömde
släcka en lampa i bilen i fredags så jag inte kunde ta den in till jobbet igår.
Fick duga. Nu ska jag fortsätta vara duktigt och plugga, klockan 19.45
befinner jag mig ute på Alnö, i Vibackeskolan gymnastiksal närmare sagt.
Ska kika när tjejerna tränar och försöka komma ikapp lite med vad jag missat.
Vill bli frisk nu...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: