2009-11-02
 23:20:56

russin

Haha, jag har legat i badet i mer än två timmar ;) Det är inte illa det!
Känner mig som en ny människa nu :P. Jahaja, vad ska man skriva om idag?
Somnade 4 imorse och klev upp halv 8 kanske? Vart lite sömn med andra ord
och det känner man av idag. Men har man vänt på dygnet på lovet så har man!

Det var kul att träffa classmatesen igen iaf och efter skolan så övningskörde jag
lite.. Jag har flyttat fram mitt prov och uppkörning för jag kände mig inte
beredd att göra det nästa vecka. Men det blir den här månaden iaf! :)

Jag hittade min kameraladdare idag! Glad tjej, trodde att den var dead and gone
men då låg den och tryckte i ett litet fack på en väska, busig laddare!

Nu ska jag förflytta mig till mitt rum, kanske släcka tidigt? Vem vet.
Sommar 09 ute i oskars stuga.. saknar det där!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: