2009-11-23
 17:24:19

someone like you

Jahaja, nu sitter jag med teorin igen, det enda jag gör nu för tiden.
Men det går bra och imorgon har jag skrivning! Om jag kuggar
är det inte hela världen, jag kan göra om skiten. Men jag hoppas såklart
att jag klarar det på första försöket. ;)

Idag har dagen gått extremt fort. Hade Eng C klockan 10-11 sen
hade jag min nästa lektion klockan halv 2 till 10 i 3. Under håltimmen
så traskade jag ner till körskolan och pluggade lite till. Gick ju bra iaf!
Kom hem för inte allt för länge sen och har käkat kyckling med
sweet chili pasta! Barnsligt enkelt och hur gott som helst. ;)
Somnade på soffan hann jag göra också.

Nu blir det mer plugg :) Får sen om jag skriver lite senare..



En kväll när jag stod och skulle tvätta bort mitt smink så fick jag lust
att leka lite. Sagt och gjort, hittade en random oliv/mörk- grön
ösonskugga och den+lite vatten+kameran = voilá!

(Måste fixa så att mina blogg blir bredare, vill visa större bilder...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: