2009-11-30
 00:39:15

streptokocker <3

Aka. halfluss <3 Har fortfarande skiten i halsen och det känns, blää....
Men men, what to do? Idag har jag jobbat på Kicks som sagt!
Det var jag och Nina som jobbade idag, givk hur bra som helst. :)
Var ganska mycket folk i och med att det var skyltsöndag. Men det
är kul när det är lite tempo i butiken. Fast man blir grymt less när man
hittar en uppbruten parfym förpackning och när småtjejerna inte
tänker längre än näsan räcker. Jag höll på att tömma alla små papperskorgar
i butiken, då hade en liten fjortis ställt ner en halvfull mugg med
varm choklad. Och det är papperkorgar som är gjord i ett slags stålnät,
till för att slänga pappersservetter och doftstickor i. Så vad händer?
Jo, jag tömmer korgen som vanligt, antar att muggen är tom och vips!
Så är det varm choklad över hela gövet (y). Tack!

Men men, jag ska inte klaga. Jag älskar att jobba på Kicks, det är grymt
kul att hålla på med smink och jag trivs som bara den.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: