2009-11-04
 00:04:04

time to sleep

Nu ska jag ta tag i mig själv och stänga av datorhelvetet!
MÅSTE sova mer än 4h inatt annars funkar jag snart inte längre..
Dagen har varit bra. Träffade Anna som sagt, vi gick och fikade på Waynes.
Den vart en kaffe och faimtårta för mig :> mums. Men jag har druckit lite väl
mycket kaffe idag haha. Har nämligen sprungit på toa hela dan känns det som.
Men heter man Kerttu i efternamn så gör man. Vi dricker mycket kaffe och
är nog de enda som använder sig av ordet fillibrajsa haha!

Förresten! Jag hade körlektion idag :D GICK HUR BRA SOM HELST!
Fick massor av beröm så det kändes bra. Nu är det inte långt kvar alls till
körkortet och jag längtar så otroligt mycket. FRIHET.

Imorgon hålls ett visst möte som avgör om jag flyttar i vinter eller ej :)
Hoppas vi får höra imorgon hur det blir! Lite komiskt är ju att det är
mitt ex's pappa som är mäklare till ställer vi ska köpa x) Fast han
minns nog inte vem jag är! Jaja, sova var det..


Muffinsmartin

Tyckte du den va söt? Det uppfattade aldrig ja :P



PUBLICERAT: 2009-11-04, 21:11:53 | URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Muffinsmartin

Jo den är ju det! haha



Har du haft en bra onsdag då annars? :D



PUBLICERAT: 2009-11-04, 22:30:36 | URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: