2009-10-30
 16:11:15

duktig tjej!

Idag fick jag nått slags energirus! Ni skulle ha sett mig!
Jag sprang runt i lägenheten och städade, tvättade och poppade musik på
spotify nonstop! ;) Fick lite gjort iaf, hoppas mamma blir glad.

Nu klev jag nyss ur duschen, grymt skönt vill jag lova.
Måste tipsa om världens bästa hårförpackning också.

Aussie 3 minute miracle for damaged hair. Kostar 110:- på Kicks
om jag inte minns helt galet. Den luktar HUR GOTT SOM HELST,
håret blir supermjukt och doften håller i sig. Dessutom så räcker den
där godingen riktigt riktigt länge. Har prövat olika sorter från Loréal,
Schwarzkopf osv. INGEN funkar så bra som denna!




Sen har jag testat det nya schampoo och balsam märket: Just GLOW.
Riktigt bra faktiskt och luktar mumma :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: