2009-10-06
 13:00:05

HALKBANAN KLAR!

Orkade inte blogga igår för jag var helt slut efter min
dag som praktikant på Vero Moda! Det var faktist riktigt kul,
handedl/service yrket passar mig känner jag. Hoppas
man får ett extrajobb där med.. Vore super :)
Vad gjorde jag mer igår då? Ingenting i princip,
tog det lugnt och somnade hyffsat tidigt!
Vilket var bra eftersom jag har varit uppe i härnösand idag
och fixade halkbanan!! :D Så jävla glad att det är gjort,
var absolut inget att vara orolig över. Gick riktigt bra.

Idag så ska jag bara ta det lugnt igen, vilket jag är trött på!
Men tack och lov så kommer min moster och min kusin
och hälsar på sen, då blir det fart vill jag lova ;)


Min supersöta kusin, vår 08. Bilden har jag tagit med min mobilkamera.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: