2009-10-07
 21:01:02

kalla fötter..

..bokstavligen, jag fryser fötterna av mig! Inte alls skönt.
Idag har jag varit på Vero Moda heeela dagen. Innan jag hade  lunch
så var det vääldigt långttråkigt.. Men efter lunchen vart det lite mer drag,
hade massor att göra så dagen gick fort faktist!

På lunchen idag så gick jag till skolan för att hämta mitt pris från
scrap book tävlingen :D Så nu har jag en fin fin moleskin brevid mig,
och en fin fin penna fick jag också.. nu fattas det lite inspration och kreaktivitet bara.

Jag tror jag ska sätta på lite kaffe nu snart. Nu snart.. vilket blir om en timme?
Låter som mig ;).

Just ja, ANNAS 18 årsfest! Kan inte blir mer taggad än såhär!
Ska ringa henne snart och babbla lite, alltid lika härligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: