2009-09-28
 10:49:23

efektivitet

DET är vad dagen handlar om! Jag ska hinna med att:

  1. Plugga som aldrig förr.
  2. Städa som aldrig förr (rensa garderoben, städa resten av lägenheten och tvätta..).
  3. Träna som aldrig förr.
  4. Blogga lite extra mycket? Vem vet? Mirakel kan inträffa..
  5. Knarka alvedon, ont i huvudet = INTE skönt.
Helgen har gått så grymt fort iaf.. var bara hemma,
tog det lugnt och spelade match i går.
Gick väl inte så jätte bra vill jag påstå,
men men..  träna träna träna är vad som gäller ;)
Slänger in en dagens också tror jag :o First timer!..


Dagens kläder: mjukisar, tjocksockor (JAG FRYSER!!), linne, och en stor hoodie!
Dagens frisyr: morgonfrillan (y)
Dagens låt: Katy Perry - Thinking Of You
Dagens vill ha: Kaka och kaffe :( gief?
Dagens göromål: Massor! Se listan ovan ;)
Dagens läsning: Bläddrar kanske lite mer ingående i min ELLE tidning..
Dagens borde: Som sagt, se ovan!
Dagens mat: Inget so far.. blir väl en mackjävel snart..
Dagens köp: Nada.
Dagens humör: hm... jadu, bra i guess ;)
Dagens roligaste: Inget än..eller jo! Sandra bad mig logga in på
hennes intranät och sjukanmäla henne, hennes lösen var lite småkul ;):D<3
Dagens tråkigaste: Att det inte finns något gott att fika..



Bjuppar väl på en bild också då!!:


nån vecka sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: