2009-09-14
 22:39:33

ELLE MAGAZIN

Det känns att jag inte är riktigt frisk än :( Får hostattacker titt som tätt och har haft ont i huvudet hela dagen :/ INTE roligt alls.. Var ner till Ica en sväng förut och köpte nyaste ELLE så nu ska jag hoppa i sängen, ta en alvedeon och läsa den :) Blir nog bra det.. har bara gjort en utan mina läxor hitills, men jag hinner göra resten imorgon! Har som sagt ont i skallen och då är det svårt att koncentrera sig. Vi hörs imorgon!


små rolig bild jag tog på en anka som vankade omkring på torget,
och den var inge skygg alls! På bilden har jag inte använt någon zoom
utan kunde gå så där nära och han kollade bara så där snett på mig!
Haha, tog bilden i maj förra året.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: