2009-09-28
 18:26:04

misslyckat

Jadu, man ska inte säga för mycket alltså.. jag har i princip
inte gjort någonting av det jag sa att jag skulle göra :(
Jag har bara, tvättat, plockat ur/i diskmaskinen, och sovit på soffan (A).
Några läxor har jag inte sett skymten av men funderar starkt
på att ta tag i det efter jag har skrivit klart det här inlägget.
Lika bra det.. Johan gjorde ju den här läxan i fredags(?) på typ
en kvart så då borde jag också klara det tycker jag.

Snart så åker jag med bussen in till stan och byter buss
till 1:an. Det vaknas träning ute på Alnö, kan ju behövas!
Det är skönt att man verkligen har kommit igång med Innebandyn
igen tycker jag. Mindre skönt att man inte orkar hönga med riktigt..
Blev ju inte allt för många löpträningar för mig i sommar i och med jobbet.
Och att jag var sjuk i över 2 veckor när jag väl hade kommit igång hjälpte ju inte!
Men men, det kommer snart tillbaka. Bra grundkondition kallas det ;)

Nu ska jag packa väskan och bege mig till bussen snart! PUSS



hoho, STOR bild men vad gör det ?! Där var jag på väg till träningsmatch förra veckan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: