2009-09-07
 19:48:31

sjuk...

Eller inte riktigt sjuk men i princip.. har ont i halsen och det känns som om jag har feber :S Inte kul! Blev ingen träning för mig idag i alla fall. Idag hade jag bara engelska och skolfotografering. Engelska C är riktigt kul faktist :)! Är glad att jag bytte från Historia B till Engelska, fast jag tyckter det också är intressant, men jag har redan 150 poäng för mycket om inte mer, så behöver inte den kursen :P

Idag så tog vi klassfotot iaf, och portättfoton.. vart inte nöjd med mitt portättfoto och inte med klassfotot heller :o haha, resten av klassen var så söt så ;) Efter det så åkte jag och mamma upp till sjukhuset, skulle göra magnetröntgen på min fot men det hade blivit strul bland papprena osv. JOBBIGT! Så nu måste jag fixa en ny tid, hoppas det inte tar 3 månader den här gången också :s!

Så har bara tagit det lugnt resten av dagen, känner mig inte pigg alls faktist.. får se om det blir skola imorgon eller inte..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: