2009-09-30
 19:08:34

trött

Jag är trött hela dagarna nu för tiden! Jag sover lite för lite,
6 timmar per natt brukar det landa på..  Men det är absolut inte
jätte lite, många sover ungefär 6 timmar/natt.
Det är jobbigt när man är alldeles trög i huvudet under dagarna
på skolan, somnar när man kommer hem och är sedan seg och
nyvaken resten av eftermiddagen. På kvällen brukar jag bli lite
piggare i nån timme eller så men inte mer. Kanske man ska fundera
på att införskaffa lite koffeintabletter? Sömntabletter av något slag?
Skulle vara grymt skönt att somna vid 10 tiden på kvällen
för en gång skull..


Weronika

Jag vet hur det där känns, jag kunde verkligen inte somna på nätterna. Tillslut fick jag sömntabletter, tog dem i tre dagar för att komma in i rätt dygnsrytm och nu sover jag mer som vanligt :)



Lycka till med sömnen :)



PUBLICERAT: 2009-09-30, 20:54:36 | URL: http://werran.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: