2009-09-19
 23:14:54

vi snackar innebandy

Åh, nu är jag något så grymt sugen på att lirka ite Innebandy!
Det kliar i fingrarna mina och jag längtar till träningen imorgon!
Var ju och kollade när brudarna spelade ut Timrå på bortaplan
i torsdag, fast blir ju lite hemmaplan för mig eftersom jag bor här..
än så länge ;) Aja, var riktigt rolig match att kolla på och
efter lite om och men så slutade matchen med 7-5 till oss!
Jag och Manda satt och hejade för fullt.

Igår så var jag hemma med Anna på kvällen, hon kom
till mig och kikade på film, svullade och pratade..
var riktigt mysigt..

Och idag så har jag jobbat på Kicks, det gick bara bra.. det var
ganska lugnt idag trots att barnbirdagen har kommit.. men det var
gansla skönt, packade upp en del varor sen så gled jag runt
i butiken bara ;) Najs najs.. nu så ska jag slå på en film tror jag..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: