2010-01-13
 12:22:42

håltimmar, det gillas..inte

Jaha, nu sitter man på skolan igen och har hål som vanligt..
Jag har arbetsmiljö och säkerhet sen, och vi ska spela kort?!
Haha,vettiga saker man gör i skolan egentligen (y). Men men,
hellre det än tråkiga uppgifter, right?

Får sen när jag kommer hem idag, men då ska jag iaf städa
rummet och bädda rent till Sandra kommer senare. Finns
det något skönare än att krypa ner i en renbäddad säng?
Tror inte det. Nuuuu, ska jag KANSKE KANSKE plugga lite.


bjuder på en sommarbild, mamma, min kusin lovisa och en brunhårig jag.
snart två år sen!


Viktoria M

sv: HAHAHAHA BEA JAG SLÅR SÖNDER DIG DÅ :O



PUBLICERAT: 2010-01-13, 13:27:09 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: