2010-01-05
 01:17:41

lite nytt

Lite nytt på designfronten! En header som passar på vintern och en ny
visningsbild! Ny bakgrundsfärg också.. ingen speciell design men den
får helt enkelt duga :). Tänkte att jag ska bjuda på lite bilder från de senaste
veckorna! Har tagits en hel del, och de flesta av dom är festbilder haha.


Sofia fyllde 18 och ställde till med kalas! Det var riktigt kul, men kvällen kunde ha slutat
lite bättre tack.


Det där var en grön kiwi/melon shot.. den var inte god.


Man ser på den att den är elak! bläää


Sandra <33!! my woman, my man, my everything typ! :') har sovit hos mig i minst 2
veckor sammanlagt, jag gillare!


Julafton spenderades med pappa, jag fick en kaffekokare! ASBRA


Min lillasyster Ronja agerade tomte i år :).


Fest med några sköningar från timrå! Alex.O och Sanna på bild.


Alex.O och Joel :D.


Jag, Sanna och Eddie :).


Joel, Alex.A, my man, och Nicke :D.


Sandra och jag dagen innan nyår, vi gjorde ansiktsmask, färgade utväxten och
solade!


Nu orkar jag inte lägga upp nå fler bilder :)! Men här är ungefär vad som har pågått dom
senaste veckorna! Nu ska jag sova tror jag. Måste plugga imorgon...





Viktoria M

sv: naaaw :) alltid du Bea :D Blir man glad eller, min lilla solstråle :D



PUBLICERAT: 2010-01-05, 02:20:52 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: