2010-01-12
 01:27:10

lunarstorm

Haha, under kvällen så satt jag och pratade med a dear friend of mine
om lunarstorm bla. Jag kommer nämligen ihåg alla namn jag hade på den
sajten :o! Vet inte i vilken ordning jag hade dom, men iaf:

bananabeppas (första namnet, jag var 11...)
tingeling eller tinkerbell, kommer inte ihåg.
bebster (min bästa kompis på den tiden, emma borg, hette emster)
sebbesbea (min första pojkvän :') var 14 bast)
beis
och sist men inte minst, beeaN

Hahaha, kommer nån ihåg sina gamla lunarnick's? :D
På tal om min första pojkvän, det är lite ironiskt att hans pappa
är mäklarern som vi köper huset av. Världen är liten.

OCH på tal om huset, flytttar snart :D!!!
Slutet av februari, det går fort det.


Leia ♥

Man har ju haft ett par namn där :P



PUBLICERAT: 2010-01-12, 16:39:46 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Viktoria M

HAHAHAH JAG SLÅR ALLT

Jag hette coolavissis!!!!!!!!!!



HAHAHAHAH.



PUBLICERAT: 2010-01-13, 12:54:06 | URL: http://viktoriamo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: