2010-01-11
 23:43:48

Måndag 11/1

Första skoldagen avklarad! Helt ok soft dag ändå. Vart inte mycket
plugg idag, det är en sak som är säker. Men något som det blev mycket av,
det är kaffe! Haha, somnade halv 5 imorse så jag har varit fnittrig och halvt
hyper av all kaffe jag druckit idag. Och skrattat en massa, hahaha..

Egentligen vad tanken att jag skulle sova hos Sandra, min fru, hjärtat<3.
Meeeen de blev inge av! Men på lördag då, då blir det massa av :D.
Alltid lika sinnessjukt roligt med den damen. Får se om jag följer med
henne ut på fredag i härnösand, det är studentfest där. Eller om jag blir
hemma och tar det lugnt för en gångs skull. Man vet aldrig ;).

Idag efter skolan har jag varit sjukt trött iaf. Somnade nästan med datorn
i knät ett tag haha. Men nu är jag piggare igen. Blir svårt att sova ikväll med
känns det som. Aja, nu har jag tappat tråden... har skrivit på det här inlägget i
över en timme nu (y).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: