2010-01-15
 13:52:43

Samhälle B

...Den lektionen sitter jag på nu, läraren går igenom hur man ska skriva
rapport, men det intresserar mig direkt. Efter lektionen slutar jag iaf,
äntligen helg :D! Kommer blir grymt känner jag på mig. Haha, imorse innan
jag började ringde jag till Sandra.. och väkte henne, försovARN ;).

Vad händer idag då? Får se får se, nykter blir det iaf. Det är en sak som 
är helt säkert. Kanske kanske att jag går å¨stan lite mer efter skolan.
Gick lös med bankomatkortet på lunchen, men lite mer tål det ;).
Köpte 3 par svarta leggins i 3 olika material. Ett par vanliga i bomull,
ett par i plysh och ett par glansiga (y). Hittade en jätte härligt långärmad
som det var halva reapriset på också! En vinröd sådann i soft material.
Det blev ett nytt svart linne från gina också, mitt andra tycks har sprungit
ivag. Just ja, blev en ny chokladansiktsmask på Kicks också (y).
Märks det att jag fick lön idag....?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: