2010-05-13
 01:28:34

bun

Hej! Idag har det varit en lååång dag. Började med att jag kom till skolan 10,
väl framme märker jag att jag börjar inte förän 13.30 :) HIGH FIVE!
Men men, var ovanligt pigg så det gjorde inte så mycket.

Efter en helvetisk dag i skolan åkte jag till min mosters hus. Jag och mamma har
varit barnvakt. Riktigt mysigt faktiskt.

Nu har jag precis pumpat upp luft madrassen, måste kolla så att det inte läcker.
För imorgon blir det..... FALUN :D Jag är faktiskt peppad! Och det känns grymt
skönt att jag ska iväg och göra något som gör mig glad och som jag riktigt
ser fram imot!

Nu på eftermiddan så lyckades jag även få till den beryktade ( och lite uttjatade...)
rosettfrisyren! Ganska sockersött måste jag säga.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: