2010-05-16
 20:50:58

I'm home sweethearts

Nu är jag hemma från Falun. Har varit där sen i torsdags på innbandy cup.
Cupen gick inte bra direkt.. 1 vinst  och 3 förluster. Men vi hade kul ändå!
Mycket skratt, bus och ofcourse några diskutioner. En grupp på 16 pers som
endast är tjejer funkar inte rakt igenom hela tiden. Men jag tycker att allt
löste sig bra osv osv osv.

Jag ska inte ljuga för er. Jag kom hem för några timmar sen. Jag har sovit som
en liten gris i soffan och jag kan säga att det var det skönaste jag gjort på
relativt lång tid. Men nu är jag uup and going så att säga.

Har kollat in kära facebook också. ABSTINENS ?! Ohja..
Det kliade något fruktansvärt i fingrarna men nu har jag tagit igen lite.
Vad som hänt och vilka som fan inte kan bete sig...?
Fel att låta bli att skicka vänförfrågningar hela dan varje dag, och skriva små
töntig saker i din logg? HAJAR du inte vinken att jag inte villl ha med dig att göra?
Tydligen inte.. strange.

Okeey, ledsen för det där ni övriga! :) Lite drama drama runt en viss person,
ledsen att ni blev tvungen att ta del av det där you guys!

Nu ska jag fortsätta att mysa med mamma, latero!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: