2009-08-14
 10:35:27

lönen är här <3<3

Japp nu ligger den och vilar så sött på mitt konto :') Ska ta med den på en shopping runda idag, tror den kommer gilla det! ....hehe.

Idag: birsta/stan (kan inte bestämma mig!!), hem och kanske om jag hinner sola solarium och lägga i nån färg eller så i håret? det behöver fräshas upp!, efter det så ska jag fixa mig inför ikväll och åka in till Anna!

Imorgon: Så har jag inte bestämmt mig för vad jag ska göra :S Selånger? Åka ut till Tynderö och slappa ..eller? Det löser sig, någonting blir det.. är väl inte så jätte pepp på Selånger om jag ska vara ärlig :P
Hur som helst, får se om jag hinner blogg mer idag, jag tror inte det ! Så ha en trevlig fredagskväll för det ska jag ;)




PEPPAPEPPPAPEPPA!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: