2009-08-06
 02:24:29

när jag får lön..

Det är det enda jag kan tänka på just nu.. då ska jag köpa det och det, och göra det osv. Listan är oändlig! Men vad är egentligen smart att lägga pengarna på? Spara dom? Ta ut en tusenlapp eller två i månaden under ett år? Spendera pengarna på en resa? London? Spara till studenten? Shopping är oundvikligt, men hur mycket ska jag få shoppa för? Och en systemkamera blir det helt klart! I-lands problem jag vet! Men när man väl har pengar så är det så svårt att bestämma vad man ska lägga dom på! ;)

Imorgon (okej, klockan är 10 över 2 på mogronen, det blir visst idag) så ska jag förmodligen till höga kusten, till Mamma och Patrick! Dom är i husvagnen som dom har ställt där uppe. Ska passa på att läsa nån bok och vara utomhus, ha lite sommarlov. Har jobbat nu i nästan 6 veckor, och nu vill jag ha lite semester ;)! Nu ska jag sova,
det blir till att kliva upp i hyffsad tid imorgon tror jag. Sov gott!


En sak som är riktigt kul med att jobba på Kicks är att det blir lite party makeup
varje dag ;) Dom uppmuntar ju oss som jobbar där att ha lite mer smink de säljer faktist!
 Jag klagar inte, tkr det är riktigt kul att testa nya sminkningar osv nu!


Och armband gillar vi ;) Köpte nyaste veckorevyn nu nästan bara för att jag ville ha
nitarmbandet som följde med (a) Likadannt som Lisa här på den här bilden!

Dom här armbanden kommer från:

Det stora svarta plast armbandet+Det större i guld är från HM, gammla dock!
Den tunna guld kedjan har jag fått låna av mamma,
som hon köpte när hon var lika gammal som jag är nu!
Och det rosa pärlarmbandet är ifrån SNÖ, fick det av Oskar i födelsedagspresent..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: