2009-11-18
 19:21:04

PROS AND CONS

Har inte hunnit med datorn idag och inte bloggen heller med andra ord.
Därför sammanfattar jag dagen med en +/- list.

+ Mössprovning, nu känns det att studenten närmar sig.

+ Fick veta att vi flyttar i slutet av januari, det ser jag
verkligen fram imot!

+ Pastagratängen var god på skolan, men jag var inte
hungrig så det var lite +/-...

+ Min hals gör inte så ont längre och jag har bara lite feber (y).

+ Mamma bakade sockerkringlor idag, hur gott som helst<3.

- Mamma bakade sockerkringlor idag, hur gott som helst<3
(men jag åt för många.. ).

- Huvudverk från helvetet, ajaj.

- Tröttare än tröttast.

- Måste plugga men min hjärna känns som en grötklump ungefär.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: