2009-10-20
 22:50:46

bulletproof

Har inte haft tid med att blogga på ett par dagar, är allmänt
trött och less så jag har inte orkat bry mig speciellt mycket!
Iaf så åkte jag upp till härnösand i lördags. Mspys!
Såg film, spelade buzz (jag hatar buzz gubben...), och tjockade :D!
Åt på big boy för första gången i mitt liv(y). Man går ju inte
på Västermalm tack gode gud ;) Jaja, i söndags då jag kom hem
hann jag bara vara hemma i nån timme sen så kom Linda,
(pappas fru), och hämtade mig. Följde med hon och min lillasyster Ronja
på hennes ridning :') Så jag hjälpte henne att göra iordning ponnyn och
ledde henne runt manegen på lektionen! Efter hon ridit så gick jag och gosade
och pussade på min favorit då jag fortfarande red, Zarina! Go gumman :')
Stod och kliade henne i manen och hon njöt för fullt, saknar hästarna som fan.

Bjuder på bilden, boken var god tackar som frågar! Körkortsboken<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: