2009-10-06
 23:13:19

dagens




Dagens kläder:
tights, lång randig tisha med langå linne under,
kofta, skinnjacka, stor halsduk och knähöga svarta stövlar.
Dagens frisyr: mössa, orkade inte tvätta håret i morse.
Dagens låt: sexy bitch - akon
Dagens vill ha: en egen jävla lägenhet, och ett liv tack!
Dagens göromål: fixa halkbanan = klart!
Dagens läsning: sundsvalls tidning. Stod om NTI jag var ju tvungen att kika,
sen var Anna med i tidningen! Grattis :D Också var mitt ex's mamma med..
var en hel del att titta på ;)
Dagens borde: bli på bättre humör..
Dagens mat: typ nån köttfärslåda till middag och en macka i morse.
Dagens köp: inget alls, tror jag.
Dagens humör: grinig, less, arg.. ska jag fortsätta?
Dagens saknad: tiden då jag var lycklig..
Dagens roligaste:
hm..halkbanan då!
Dagens tråkigaste: Att jag är 18 år och inte får bestämma över mig själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: