2009-10-01
 14:11:39

halsfluss?

Jahaja, här får man minsann aldrig blir frisk! Jag kollade i bloggen nyss
när jag började bli sjuk, och det var den 7/9, jag har blivit bättre men
rethostan har aldrig riktigt släppt och nu har jag så ont i halsen att jag
bara vill lägga mig ner och dö. Det gör ont i sidan av nacken och
det gör hur ont som helst när jag sväljer. Bajs. Har tid på vårdcentralen
klockan tre, då får jag höra min dom..

Nu tänker jag inte prata om det något mer! Tråkigt att det bara blir en massa gnäll.
Igår så klickade jag mig av en slump in på vår medielärares typ blogg.
www.mediekursen.blogg.se och såg att dom hade en tävling där man
kunde vinna en Moleskine :D Och det var ingen annan som hade varit med i tävlingen
så jag satte mig ner och tog fram diverse saker/tidningar och började klippa/klistra.


Här är mitt resultat haha! :D "Catwalken" är gjord av gammla kvitton pch jag har pimpat
bilden med spetsband, knappar, något toffsliknade som hänger upp i vänstra hörnet
osv. Det var riktigt kul faktist :)

Moleskin:

Jag ska ha ett med blanka sidor att skissa i :)


Niklas Freidwall

Jepp, grattis Bea. Men du hade ju försvunnit hem när jag kom med priset till dig. Den finns att hämta på skolan när du känner dig friskare.



PUBLICERAT: 2009-10-01, 21:38:13 | URL: http://mediekursen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: