2009-10-12
 18:43:23

i just smile

Idag har jag varit på praktiken som vanligt. Det går så bra så och det blir
faktiskt roligare och roligare att vara på Vero Moda. Imorgon ska jag få
lära mig hur kassan fungerar, det verkar ju som att jag har chans till att få jobba
lite extra! Vilket vore toppen eftersom jag knappt får några tider på Kicks.
Den fasta personalen där vill gå upp i tid och då är det svårt för mig som
jobbar extra att få någon tid överhuvudtaget. Men jag ska in där och kolla
om jag inte kan få jobba på novemberlovet!

Nu ska jag byta om, packar min träningväska och dra ut till Alnön.
Har träning ikv, men jag måste ta det lugnt för jag känner fortfarande
av min halsfluss lite.. Jag har inte ont i halsen men i nacken!
Men men, det löser sig.. är så träningssugen så jag tror jag dör!

Ska gå nu då! Pusshej.


en bild ifrån i fredags! Mysig middag/fest hos Anna!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: