2009-10-08
 22:28:04

imorgon..

..  så komm jag bli helt bananas! :D Känner det på mig, kommer
vara så jävla kul!! höhö. Jaaaahaja.

Dagen har bestått av slavarbete på vero moda! As najs.. Nej men
det var ganska tråkigt för nån dag sen men nu är det mycket roligare!
Jag tar mer intiativ till att bemöta kunderna och fråga om dom vill ha hjälp,
jag är mer säker alltså! Känner mig väldigt bekväm med dom som jobbar där
och dom känner sig bekväm med mig! har fått massor av beröm och
dom har redan tagit upp ämnet extra jobb :o Nu skryter jag men det
får man göra ibland.. tycker faktist att jag är en duktig praktikant eftersom
jag fått så mycket beröm både på kicks som jag fick extrajobb på efter
min praktik, och här nu :D ASNAJS tkr jag :)

Hehe aja, var på stan en sväng efter jag slutat, köpte lite smått och gott!
När jag kom hem så lös på några pancakes, blev middag det.
jag har asont i mina fötter så jag scrubbade som, filade och greja!
Nu mår dom lite bättre :')Nog om mina fötter..

Jag ska ta och förbereda lite inför imorgon nu, så
byyyye!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: