2009-10-15
 22:31:36

ingen bra rubrik

Idag har jag varit på praktiken igen (känns som om jag börjar alla mina
inlägg så), aja, var bara där till 3 ungefär för sen hade jag körlektion.
STADSKÖRNING :o hoho, var jävligt ovant men det gick bra! :)
Märktes stor skillnad när man hade kört ett tag iaf..

Efter jag kört så mötte jag upp Anna, vi gick och käkade sallad på
Coffey House, HUR GOTT SOM HELST! Jag älskar kyckling salladen
som dom har där. Till det tog jag en nutty latte :') mmm..
Och en daimtårtsbit.. hehe (a).

Men men, efter vi käkat gick jag upp till höglunda och kikade lite på träningen,
var inte med dock för jag är inte riktigt kry än. Sen har det bara slappats på
kvällen. Tog en kopp kaffe och målade naglarna, samtidigt som jag kollade på
lyxfällan med mamma. En sak är säker, kreditkort ska jag verkligen passa mig för!
Känns som att det inte är en bra idé.

Jag trotsar vintern och kör på korallfärgade naglar, men det gör inget!

Exakt den där färgen, Isadora 193 Pure Coral.
Jag har snott bilden Shh....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: