2009-10-13
 22:47:37

Jag är hopplös!

Jag är verkligen helt hopplös! Jag håller på att bli sjuk.. IGEN :|!!
Jag har kännt mig frisk i kanske 3-4 dagar, MAX. Och nu börjar jag bli
krasslig igen.. Har varit sjuk sen första veckan i septemeber (y)
Jaja, ska väll inte klaga, det kunde ju har varit värre..
Det är så jobbigt att vara trött exakt hela tiden bara :P

Idag har jag varit inne och praktiserat precis som vanligt,
jag fick lära mig hur kassan fungerar idag..
Ganska enkelt faktiskt ;) Hoppas hoppas hoppas
på extrajobb! Men men, när jag kom hem så la jag mig på soffan,
slocknade nån minut sen var det mat. Efter maten la jag mig på sängen
och slockande där med (a). Jag som skulle plugga och städa rummet
idag.. Städa rummet måste jag iaf göra, helst plugga med men
det känns som om min hjärna har ersatts med gröt (y).

Projekt städa rummet:




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: