2009-10-02
 23:46:09

kliar i fingrarna

Det kliar i mina fingrar! Jag vill SKAPA något..
rita, måla Illustrera eller fota! Vad som helst!
Tråkigt att jag inte har något material hemma bara..
Eller jag har lite skisspennor, kolpennor, akvarellpennor..
MEN, jag har inget att använda det på!! :( Behöver ett skiss block eller så.
Jaja, är pigg som en mört nu iaf. Somnade på soffan runt 6 tiden och sov
i säkert en och en halvtimme. Grymt skönt, men tydligen så hade jag
snarkat som bara den. Halsen är helt igensvullen så det var inte så konstigt.

Nu har jag och mamma kollar på filmen "Så som i himelen",
asgullig film men jag hade redan sett den två gånger.
Men den funkade att slökolla på! Mamma grät på slutet,
men det gjorde jag också första gången jag såg den.

Killar är btw konstiga, punkt.


Skor från H&M, SYND att jag inte kan ha så höga klackar
på grund av min fot som det är något fel på.. bajs...
Jag vill också bli över 180 :o






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: