2009-10-14
 23:43:28

kraftlös.

Jag är helt tömd på energi exakt hela tiden känns det som.
Eller jag är hyffsat pigg när jag är på praktiken, men så
fort jag sätter mig på bussen hem så börjar ögonlocken blir tunga
och på vägen hem från bussen känns benen som två betongblock.
DET ÄR FRUSTRERANDE! Och är krasslig exakt hela tiden..

Idag var jag hemma från praktiken för jag hade feber imorse
och har ont i halsen. Tänkte att nu ska jag göra nånting medans
jag ändå är hemma.. Jag borde städa rummet, tvätta, plugga körkortsteori.
Idag har jag tvättat två små maskiner, orkade bara hänga ena..
Läst 20 sidor i teoriboken, sen somnade jag. Också har jag
städat rummet lite ytligt bara. Skulle behöva putsa av min helkroppsspegel,
damma av hyller osv. MEN nu ska jag inte inte sitt och gnälla mer.

En sak som jag har gjort idag som jag är nöjd över är att övningsköra!
Det går bara bättre och bättre, det känns jätte bra! Måste plugga massa massa
teori nu bara.. Jag hoppas verkligen att jag har körkortet i min hand i november!
Nu ska jag sova, för typ 3:e gången idag hehe (a).

Projekt städa rummet:


Nu är alla saker borta från golvet, sängen är nybäddad
och golvet dammsugat (a)..fortsättning följer ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: